banner_kontakt
banner_ric
REDAH_web_270
banner_polj_ba_copy
banner_minpolj_rs1
banner_minpolj_ba
Najava stručnih predavanja za poljoprivrednike za maj/svibanj 2013
Ured za koordinaciju projekata-PCU, pri Federalnom ministarstvu poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, a u okviru Projekta poboljšanja životnih uvjeta na selu, zajedno s ECON-om (Mreža za ekonomsku suradnju) iz Sarajeva i Regionalnom razvojnom agencijom za Hercegovinu-REDAH, organizira seriju predavanja.
Pozivamo zainteresovane poljoprivredne proizvođače da prisustvuju ovim predavanjima.

 
Treći nacionalni sastanak FOCUS-BALKANS projekta

U cilju upoznavanja svih zainteresiranih subjekata sa aktivnostima Focus-Balkans projekta i uspostavljanja suradnje, agencija za ekonomski razvoj Hercegovine REDAH, organizira Treći nacionani sastanak FOCUS-BALKANS projekta, sa nazivom Tržište voća u BiH - stanje i perspektive iz ugla potrošača. Osnovna tema sastanka je tržište voća u BiH, sa osvrtom na stanje tržišta u zemljama zapadnog Balkana.
Osnovni cilj sastanka je definiranje problema i perspektiva za razvoj potrošnje i tržišta voća u BiH, na osnovu ostvarenih rezultata i stavova različitih faktora (institucija i pojedinaca) koji utječu na percepciju potrošnje hrane, kao i predstavljanje rezultata do kojih se došlo u dosadašnjem dijelu realizacije projekta.


 
Najava predavanja 26.04.10.-28.04.10. - Redah CRRP

Poštovani,

Obaviještavamo vas da REDAH-ov Centar za ruralni razvoj i poljoprivredu (CRRP) nastavlja sa  stručnim terenskim predavanjima.
Predavanja pokrivaju period od 26.04.2010.godine do 28.04.2010. godine. Za svaki tjedan ćemo unaprijed oglašavati raspored predavanja sa mjestom i vremenom održavanja, te temama  i predavačima. Predavanja pokrivaju oblast voćarstva.


 
Najava predavanja 19.04.10.-23.04.10. - Redah CRRP

Poštovani,

Obaviještavamo vas da REDAH-ov Centar za ruralni razvoj i poljoprivredu (CRRP) nastavlja sa  stručnim terenskim predavanjima.
Predavanja pokrivaju period od 19.04.2010.godine do 23.04.2010. godine. Za svaki tjedan ćemo unaprijed oglašavati raspored predavanja sa mjestom i vremenom održavanja, te temama  i predavačima. Predavanja pokrivaju oblast povrtlarstva, vinogradarstva i pčelarstva.


 
REDAH i CRRP partneri u provedbi projekta u sklopu TEMPUS IV

Projekt „Sirenje ruralne mreže Zapadnog Balkana" u kojem je REDAH, preko svog Centra za ruralni razvoj i poljoprivredu CRRP partner, je odobren i uskoro će početi provedba projekta kroz reformu nastave (WBREN,Western Balkan Rural Extesion Network through Curriculum Reform).


Posjeta stručnjaka s Korzike uzgajivačima smilja u Hercegovini PDF Ispis E-mail

altU razdoblju od 3. do 15. jula, stručnjak sa Korzike za uzgoj i preradu smilja posjetit će 15 vodećih uzgajivača i prerađivača smilja širom Hercegovine (Trebinje, Ljubinje, Bileća, Stolac, Mostar, Ljubuški, Široki Brijeg i Čapljina). Ovu aktivnost organizirao je USAID/Sweden FARMA II projekt, a u realizaciju terenskih aktivnosti uključen je i REDAH. Cilj ove posjete jeste hercegovačkim proizvođačima prenijeti iskustva o uzgoju i preradi smilja sa Korzike, obzirom da je ta regija pionir u uzgoju smilja u svijetu.


U proteklih desetak godina potražnja za smiljem na svjetskom tržištu je u konstantnom porastu, što je dovelo do njegove ugroženosti na prirodnim staništima u BiH i regiji, te je započeto s promocijom njegovog uzgoja. Od procijenjenih 80 hektara nasada smilja u 2014. godini, danas se procjenjuje da je pod smiljem u Hercegovini više od 1.000 hektara. Eterično ulje i proizvodi na bazi smilja su uglavnom namijenjeni izvoznim tržištima, te je prema podacima Vanjskotrgovinske komore BiH i analizama USAID/Sweden FARMA II projekta vrijednost izvoza ovih proizvoda u 2015. godini premašila 2 miliona KM. Izvoz eteričnih ulja u 2015. godini iznosio je preko 3,2 miliona KM, sa najvećim učešćem upravo ulja od smilja.
Imajući u vidu porast proizvodnje smilja u BiH, ovom posjetom se žele stvoriti i pretpostavke za uspostavljanje jedinstvenog standarda kvaliteta za eterično ulje smilja porijeklom iz Hercegovine, što će omogućiti njegovo brendiranje i povećati mu prepoznatljivost i konkurentnost na svjetskom tržištu.